Voor: Vrijwilligers die met klanten en bezoekers werken
Inhoud: In deze interactieve training gaan we aan de slag met het thema bezoekers- of klantgericht werken. Wat versta je onder klantvriendelijk zijn?  Hoe ga je om met lastige situaties in contact met klanten/bezoekers? Hoe los je een lastige situatie goed op?  In deze training krijg je tips over hoe je in een lastige situatie initiatief kunt nemen en kunt vertrouwen op jezelf. We gaan oefenen met casussen uit jullie eigen praktijk. Een actieve en leerzame avond! 
Kosten: Geen. Er is plaats voor 12 personen.
Verzorgd door: Ria de Feijter (Humanitas Scholingsgroep) en Marianne de Schipper (trainingsactrice)
Datum: Maandag 19 november 2018 van 18.45 uur – 21.15 uur
Locatie: Porthos, Sint Sebastiaanstraat 12 in Middelburg

Locatie: Zeeuws Museum, Abdijplein in Middelburg

Aanmelden & meer informatie: 0118-727029 / j.heesakkers@welzijnmiddelburg.nl

Deze opleidingsactiviteit wordt je aangeboden via het Kennisplatform voor vrijwilligers, een samenwerkingsplatform. Meer lezen over het Kennisplatform, een leervraag delen of een workshop aanbieden? Klik hier